Przekazujemy Państwu do użytkowania portal pn. „E-usługi dla Podkowian”, który pozwoli na załatwienie spraw urzędowych przy użyciu komputera lub aplikacji w telefonie, bez konieczności wizyty w Urzędzie.
Aby móc skorzystać ze wszystkich możliwości, jakie daje platforma, Mieszkaniec musi posiadać Profil Zaufany, który można założyć przez aplikację e-dowód osobisty lub przez bank, w którym posiadają Państwo rachunek, albo złożenie stosownego wniosku w wyznaczonych placówkach (https://pz.gov.pl/pz/confirmationPointAddressesList),
Logowanie do portalu następuje za pośrednictwem strony Login.gov.pl, przy wykorzystaniu Państwa Profilu Zaufanego. Podczas pierwszego logowania prosimy o uzupełnienie zakładki „Mój profil”, gdzie należy podać numer telefonu oraz adres e-mail. Urząd w ciągu jednego dnia roboczego dokona weryfikacji posiadania przez Państwa statusu Mieszkańca Miasta Podkowa Leśna, o czym zostaniecie Państwo powiadomieni mailowo i będziecie Państwo mogli w pełni korzystać z możliwości portalu.
Zalogowani Mieszkańcy, po wyrażeniu zgody w zakładce „Mój profil” na przetwarzane danych osobowych oraz otrzymywanie powiadomień mają dostęp do:
Bez logowania każdy może:
Projekt „E-usługi dla Podkowian” powstał przy dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, działania 2.1. „E-usługi”, poddziałania 2.1.2 „E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Portal jest ciągle testowany i udoskonalany, w związku z czym mogą wystąpić drobne utrudniania lub błędy. Każdą zauważoną nieprawidłowość w działaniu portalu prosimy zgłaszać na adres e-mail informatyk@podkowalesna.pl
Portal dostępny jest pod adresem: https://portal.podkowalesna.pl/